Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Kaikennäköistä uistetta.

Takaisin keskustelualueille
1.   Kaikennäköistä uistetta.    Artgsm99 - 31/3/2014 11:29:26
Nils Master 18cm Specialväritys 13e Uistin on ihan ok kunnossa. Jonkun verran naarmuja ja hampaanjälkiä esiintyy. Kertoo vain uistimen kalastavuudesta. Leukalappu ja väritykset tehtaanjäljiltä. Suomen haukiseuran teettämä specialväri. Harvemmin olen tätä väriä nähnyt missään. Pituutta 18cm Kuusamon kullitettu Räsänen 8e, uusi tehtaanpaketissa. Minnow Spoon 7cm 2kpl vanhat,lopetetut värit 15e. Todella hyvässä kunnossa ikäisekseen. 12.80e Bomber 12cm hileversio 5,80e. Hyvässä kunnossa. Hauelle ISOJA vaappuja. (mielellään pakettina.) Sopivalla tarjouksella myös yksittäin. Zameja 22cm 5pl, 20cm Nils masterit 4kpl,ISOT Big Fish Zombiet 2kpl ja ISO Westin Jätte. Yht. 12kpl ISOJA uistimia. Uisteet enempi jä vähempi käytettyjä, kuten kuvasta huomaa. Melko paljon koukunhankaumia ja hampaanjälkiä, mutta täysin kalastavassa kunnossa edelleen. = OTTIPELEJÄ! Pahimpia jälkiä paikkailtu lakalla. Molemmat Zombiet maalattu uudelleen, eikä maali ole kunnolla tarttunut, on lohkeilemassa pois. Myytäisiin mielellään siis kokonaisena pakettina. HP. 120e Nils Master invicible 18cm 2kpl Alimmällä saatu yli 10kg hauki, itse tussattu uudet raidat, lakattu uudelleen, joten naarmut ja hampaanjäljet lakan alla, joita melko runsaasti vaapussa on. Leukalappu hiukan myös tuunattu. Ui kuitenkin hienosti. Ylempi puna-valko painotettu suspendiksi. Ui hienosti. Molemmat yhteishintaan 15e Vaihdossa voi ehdottaa 7cm fat rapeja, Isluren tuikkareita, Sepen 12cm, Karikon 13-18cm,130mm proffia,Tiuran Magnum peltejä. Hinnat sisältää postit. S-postilla artgsm99@wippies.fi tavoittaa.
2.   [Vt] Kaikennäköistä uistetta.    pentu2 - 31/3/2014 15:41:07
S-postia
3.   [Vt] Kaikennäköistä uistetta.    Artgsm99 - 31/3/2014 16:42:01
Nils Master invicible 18cm 2kpl Alimmällä saatu yli 10kg hauki, itse tussattu uudet raidat, lakattu uudelleen, joten naarmut ja hampaanjäljet lakan alla, joita melko runsaasti vaapussa on. Leukalappu hiukan myös tuunattu. Ui kuitenkin hienosti. Ylempi puna-valko painotettu suspendiksi. Ui hienosti. Molemmat yhteishintaan 15e Tämä myyty.
4.   [Vt] Kaikennäköistä uistetta.    Artgsm99 - 31/3/2014 18:20:21
Saa poistaa.