Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Marine Europe Suomi

Takaisin keskustelualueille
1.   Marine Europe Suomi    rizla78 - 10/1/2014 5:15:30
Myynnissä ainakin tabletissa (samsung galaxy) ja puhelimessa (samsung galaxy) toimiva Marine Europe 2.9.1 ikuisella lisenssillä. Tarjouksia kuunnellaan. rizla78@luukku.com
2.   [Vt] Marine Europe Suomi    kv-setä - 10/1/2014 8:54:58
Onko toi sd-kortilla? KV
3.   [Vt] Marine Europe Suomi    fuster - 10/1/2014 10:05:40
Siis mitä olet myymässä - lisenssiä vai ohjelmistiedostoa vai omaa gmail-tunnustasi (jolla siis oikeus play -kaupan maksulliseen tuotteeseen)? Itse softan (Navionics Marine Europe) viimeisin version on 2.9.7 -sinulla 2.9.1? Tuo Navionics Marine Europe (Android) lisenssi on liitetty Play kaupassa tiettyyn gmail-tunnukseen ja näin softa on aina uudelleen ladattavissa yhteensopivaan laitteeseen. Lisenssi voidaan kyllä siirtää tarvittaessa toiselle olemassa olevalle google-tilille vaan jos haluaa ladata softan uudelle laitteelle on riskinä että kohdelaite on liian 'hyvä' niin kauppa vaatiikin Navionics Europe HD version ostamista ja ei hyväksy tuon halvemman version lataamista (vaikka lisenssi onkin olemassa) tai jostain syystä kauppa vieroksuu koko laitetta ja ei anna ladata mitään... Lisenssisiirto ei ole mitenkään yksinkertaista ja ei välttämättä edes onnistu (ks. linkki). Itse ohjelmistotiedostoa ei voi myydä tai siirtää laillisesti ja jos näin tekee loppuu softan päivitysten saanti play-kaupan kautta.
4.   [Vt] Marine Europe Suomi    rizla78 - 10/1/2014 15:16:14
SD kortilla oleva tiedosto, ei vaadi play kaupan rekisteröintiä. Eli koneellani oleva tiedosto. Ja kyllä on tuo vanhempi versio mutta aivan täysiä pelittää.. Ajattelin laittaa tänne myyntiin jos menisi ja jos joku ei halua täyttä hintaa maksaa.
5.   [Vt] Marine Europe Suomi    rizla78 - 11/1/2014 0:21:27
Saako tästä nyt sitten 15,50e. Eli rahat tilelle ja laitan vaikka sähköpostiin mistä kyseisen ohjelman saa. Toki saahan sitä googlellakin hakea jos tahtoo mutta voi olla aika vaikea löytää ainakin ilmaiseksi tai hintaan 15,50e
6.   [Vt] Marine Europe Suomi    kv-setä - 11/1/2014 7:54:41
Paas mulle rizla meiliä niin jatketaan kvsetaätgmailpistecom
7.   [Vt] Marine Europe Suomi    fuster - 11/1/2014 10:52:12
Kun täysin laillinen versio Navionics Europe -ohjelmistosta maksaa vain 34,99 € niin kannattaako 20 € säästön takia tehdä laiton piraattikauppa? Syvä paheksunta nimimerkkien rizla78 ja kv-setä toimintaan kohtaa :-(
8.   [Vt] Marine Europe Suomi    kv-setä - 11/1/2014 11:23:12
fuster: tässä kukaan mitään ostanut, kunhan kyselen miten toi voi olla mahdollista. Europe HD maksaa 59,99€. Missä toi perus Europe löytyy iPadille sun ilmoittamalla hinnalla? KV
9.   [Vt] Marine Europe Suomi    räiskis - 11/1/2014 15:17:19
Mun tabletille täytyi ottaa tuo hd versio, ei asentunut tuo halvempi. Siksi kannattaa varmistaa, ei tuo piraatti kai ole, lisenssi maksettu.