Keskustelut

Myydään - näytä keskustelu

Garmin
Vapaa 
[Takaisin keskustelulistaan]
Vapaa 

Otsikko : Marliinin kalastusta Cape Verdellä
Kirjoittaja : Martincone Päivämäärä : 1/9/2015 19:47:24 Lukukerrat : 2230
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Moi,

Mitä jos lähtisit marliinin perään Cape Verdelle eli suomeksi Kap Verdelle? Minun kauttani saat Sao Vicenten toiseksi suurimman veneen (45-jalkainen Rivera, kippari, miehistö ja päiväeväät kuuluvat hintaan, suurin on yksityinen Big Oh, kannattaa googlata) halvimpaan Verde hintaan. Päivätaksa koko veneelle on 1.200€ ja sen alle et tuolta saa suurempaa, pienempää tai parempaa venettä. Tuo on päivähinta ja siihen mahtuu 1-4 kalastajaa ynnä seuralaiset. Kausi alkaa maaliskuussa ja jatkuu heinäkuulle. Kippari on britti ja myös miehistö puhuu englantia. Itse sain tuolla viime heinäkuussa enkkakalani (800 paunaa eli n. 350kg).

Minun roolini tässä diilissä on vain se, että välitän sen. En tule itse mukaan (ellet ehdottomasti sitä vaadi), et maksa minulle mitään, mutta saat minulta hyvän tietopaketin miten toimia ja saat itse ottaa yhteyttä kippariin ja sopia asiasi hänen kanssaan. Samoin järjestät oman matkasi sinne ja siinäkin saat minulta kokemusperäistä neuvoa tueksi.

Kaksi asiaa voin luvata: saat aivan varmasti marliinin jos toisenkin ja reissusi tulee olemaan seikkailu, jota et tule unohtamaan.

Eli pistäpä minulle meiliä (chris.mcone@outlook.com), niin laitetaan pallo pyörimään. En vielä ole varannut omaa reissuani. Minun kun pitää ensin lähteä tässä Australiaan ja sitten sen jälkeen on vielä muutakin retkeä tiedossa. Mutta menossa olen.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Marliinin ... Martincone - 1/9/2015 19:47:24, ikä 3152pv, luettu 2230

  274608524