Keskustelut

Myydään - näytä keskustelu

Garmin
Vapaa 
[Takaisin keskustelulistaan]
Vapaa 

Otsikko : Jurmo Lux HT
Kirjoittaja : piitulam Päivämäärä : 30/8/2015 19:35:35 Lukukerrat : 2746
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Mulla olis 4,65 m Jurmo Lux myynnissä. Veneessä on 40 hp:n lyhytrikinen ja hyväkuntoinen vm. 2005 nelitahti Yamaha, jolla ajettu 430 tuntia. Moottori on hyvin huollettu ja se on ollut talvet lämpimässä tallissa.

Venettä voi vetää jarruttomalla trailerilla ja traileri tulee mukaan kauppaan (trailerissa on itse tehty kävelysilta metalliverkosta, pyöränlaakerit ja valot johtoineen vaihdettu tänä keväänä). Traileri on merkiltään Starset.

Veneen takapressu on uusittu pari vuotta sitten ja se ei vuoda. Perässä on rosteri vahvistus moottorille. Samoin pohjassa on perässä 20 cm leveä alumiini parin metrin matkalla suojaamassa pohjaa. Veneen erikoisuutena on klipseillä irroitettava HT kate. Plussaa on myös avattava etuikkuna. Mulla vene on ollut retkeily ja kalastuskäytössä. Veneessä on nyt kiinni rosteri targa 8 putkella ja takana on myöskin rosterikaide. Vene on todella näppärä keveytensä vuoksi sisävesille erityisesti, jos tykkäät liikkua eri vesistöissä (nosto ja lasku käy helposti). Myyn venettä sen vuoksi, koska lapset kasvaa ja tila loppui tuosta.. Uusi venekkin on jo ostettu... Hinta olis 5 500 € trailerin kanssa.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Jurmo Lux ... piitulam - 30/8/2015 19:35:35, ikä 3155pv, luettu 2746
 [Vt] Jurmo... mikko.aaltonen - 31/8/2015 9:03:40, ikä 3154pv, luettu 1847
 [Vt] Jurmo... piitulam - 31/8/2015 17:33:28, ikä 3154pv, luettu 1828

  274621016